Panel: What are limits of educational technologies?

  1. Velázquez-Iturbide, J.A. 1
  2. Ferrero-Martín, B. 2
  3. González-González, C. 3
  4. Muñoz-Merino, P.J. 4
  5. Ortega-Cantero, M. 5
  1. 1 Universidad Rey Juan Carlos
    info

    Universidad Rey Juan Carlos

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/01v5cv687

  2. 2 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

  3. 3 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

  4. 4 Universidad Carlos III de Madrid
    info

    Universidad Carlos III de Madrid

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/03ths8210

  5. 5 Universidad de Castilla-La Mancha
    info

    Universidad de Castilla-La Mancha

    Ciudad Real, España

    ROR https://ror.org/05r78ng12

Actes de conférence:
2016 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2016: Learning Analytics Technologies

Éditorial: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

ISBN: 9781509045969

Année de publication: 2016

Type: Communication dans un congrès

DOI: 10.1109/SIIE.2016.7751875 SCOPUS: 2-s2.0-85006761046 GOOGLE SCHOLAR
La source de données: Scopus