EditorialInvestigación e innovación sobre la Educación Digit@l

  1. Diana Marín Suelves
  2. María Montserrat Castro Rodríguez
  3. Pablo Joel Santana Bonilla
Journal:
@tic. revista d'innovació educativa

ISSN: 1989-3477

Year of publication: 2018

Issue: 20

Pages: 52-53

Type: Article

DOI: 10.7203/ATTIC.20.12559 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor

Abstract

Editorial

Bibliographic References

  • Area, M. (2018). Las aulas de la Escuel@ Digit@l. Aula de innovación educativa, 269,12-16.
  • Peirats Chacón, J., Gallardo Fernández, I. M., San Martín Alonso, Á. y Waliño Guerrero, M.J (2016). Análisis de la industria editorial y protocolo para la selección del libro de texto en formato digital. Profesorado. Revista de Currículum y Formación de Profesorado, 20 (1).
  • Rodríguez-Regueira, N.y Rodríguez-Rodríguez, J. (2015). The digital textbook. A look at the current state of the art.J. Rodríguez Rodríguez, J., E. Bruillard y M. Horsley (Eds.), Digital Textbooks, What’s New? Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións da USC/IARTEM, pp. 75-89.
  • Santana-Bonilla, P.J. & Rodríguez-Rodríguez, J. (2017). The introduction of digital educational resources and its impact in teaching and learning. Some preliminary results from Digit@l School Research Project, 14ª IARTEM Conference on Tectbooks and Educational Media: “New Media, New Schools”, Universidade Lusófona, Lisbon, 27-29th September.