Inhibitory effect of positional syllable frequency in Spanish 2nd and 4th grade readers

  1. Luque, J.L. 1
  2. Álvarez, C.J. 2
  3. Bordoy, S. 1
  4. Giménez, A. 1
  5. López-Pérez, P.J. 1
  6. López-Zamora, M. 1
  1. 1 Universidad de Málaga
    info

    Universidad de Málaga

    Málaga, España

    ROR https://ror.org/036b2ww28

  2. 2 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

Revista:
Applied Psycholinguistics

ISSN: 1469-1817

Año de publicación: 2021

Volumen: 42

Número: 1

Páginas: 1-17

Tipo: Artículo

DOI: 10.1017/S0142716420000508 SCOPUS: 2-s2.0-85096891865 GOOGLE SCHOLAR
Fuente de los datos: Scopus