Socioeconomic Status, Culture, and Reading Comprehension in Immigrant Students

  1. Ibáñez-Alfonso, J.A. 12
  2. Hernández-Cabrera, J.A. 3
  3. Duñabeitia, J.A. 45
  4. Estévez, A. 3
  5. Macizo, P. 6
  6. Bajo, M.T. 6
  7. Fuentes, L.J. 7
  8. Saldaña, D. 1
  1. 1 Universidad de Sevilla
    info

    Universidad de Sevilla

    Sevilla, España

    ROR https://ror.org/03yxnpp24

  2. 2 Universidad Loyola Andalucía
    info

    Universidad Loyola Andalucía

    Sevilla, España

    ROR https://ror.org/0075gfd51

  3. 3 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

  4. 4 Universidad Nebrija
    info

    Universidad Nebrija

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/03tzyrt94

  5. 5 Department of Language and Culture, The Arctic University of Norway
  6. 6 Universidad de Granada
    info

    Universidad de Granada

    Granada, España

    ROR https://ror.org/04njjy449

  7. 7 Universidad de Murcia
    info

    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

Journal:
Frontiers in Psychology

ISSN: 1664-1078

Year of publication: 2021

Volume: 12

Type: Article

DOI: 10.3389/FPSYG.2021.752273 SCOPUS: 2-s2.0-85120632821 GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor
Data source: Scopus