Publicaciones (553) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Alexa, Do What I Want To. Implementing a Voice Spoofing Attack Tool for Virtual Voice Assistants

    Lecture Notes in Networks and Systems

  2. Analysis of SNOW-V Software Implementation

    Lecture Notes in Networks and Systems

  3. Canarias, encrucijada de comunicaciones e informaciones en el Atlántico a lo largo de la historia

    Ediciones Densura

  4. Correlación entre conectividad y rendimiento en diarios Visual Thinking

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  5. Developing Participatory Methods to Consider the Ethics of Emerging Technologies for Children

    Conference on Human Factors in Computing Systems - Proceedings

  6. Editorial: Open education for sustainable development: Contributions from emerging technologies and educational innovation

    Frontiers in Education

  7. El impacto de la Inteligencia Artificial en la educación: transformación de la forma de enseñar y de aprender

    Qurriculum: Revista de Teoría, Investigación y Práctica Educativa, Núm. 36, pp. 50-60

  8. El valor del diseño en las políticas públicas de economía circular. Una aproximación crítica a su visión político-institucional

    Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos, Núm. 195, pp. 101-121

  9. El valor del diseño en las políticas públicas de economía circular. Una aproximación crítica a su visión político-institucional

    Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación, Año XXVI, Vol.195, Julio 2023, Buenos Aires, Argentina, Núm. 195, pp. 101-121

  10. Game-Based Co-creation for Children and Adolescents with Complex Health Conditions

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  11. Gamification and immersive learning in AR/ VR virtual learning environments

    Current Trends on Digital Technologies and Gaming for Teaching and Linguistics (Peter Lang Publishing Group), pp. 165-176

  12. Gamification and immersive learning in AR/VR virtual learning environments

    Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics (Peter Lang Suiza), pp. 165-176

  13. Gender Roles and Gender Stereotypes in Childhood Education: A Pilot Study

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 448-454

  14. Gestural interaction and reading skills: a case study of people with Down syndrome

    Universal Access in the Information Society, Vol. 22, Núm. 2, pp. 477-488

  15. Hacia un análisis DAFO del impacto de los últimos avances de la IA en la educación

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  16. Identification of Peruvian timber species based on image processing and convolutional neural networks

    International Journal of Applied Science and Engineering, Vol. 21, Núm. 1