Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (8)

2017

  1. Case 17. Fred Olsen: a shipping company committed to developing sea transport in the Canaries

    Successful case studies in the Canary Islands' tourism industry (Cambridge Scholars Publishing), pp. 253-266

2016

  1. Travellers 2.0: Motivation, opportunity and ability to use social media

    Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases (Taylor and Francis), pp. 171-187

2012

  1. Travellers 2.0: Motivation, Opportunity and Ability to Use Social Media

    SOCIAL MEDIA IN TRAVEL, TOURISM AND HOSPITALITY: THEORY, PRACTICE AND CASES (ASHGATE PUBLISHING LTD), pp. 171-187

2011

  1. Intentions to use social media in organizing and taking vacation trips

    Computers in Human Behavior, Vol. 27, Núm. 2, pp. 640-654

2010

  1. Intención de uso de medios sociales en la organización y realización de viajes turísticos

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 221

  2. Motivación, oportunidad y capacidad en el uso de medios sociales en los viajes turísticos

    XV Congreso AECIT. Tiempos de cambios en el turismo. Dinámica de transformación del Turismo en el siglo XXI (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))