Publicaciones en las que colabora con Sonia Byrne (42)

2023

  1. Context, process, and participant response in the implementation of family support programmes in Spain

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 25-33

  2. Evaluation of programmes under the positive parenting initiative in Spain: introduction to the special issue

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-13

  3. Modalidades de aplicación de los programas basados en evidencias desde la parentalidad positiva

    Programas de familias para la comunidad: Buenas prácticas en implementación de intervenciones basadas en la evidencia (Octaedro), pp. 77

2022

  1. Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200

  2. Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment

    Electronic Journal of Research in Education Psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200

  3. Programas de apoyo familiar basados en evidencias desde el enfoque de la Parentalidad Positiva en España

    Avances y desafíos en la educación familiar: Programas basados en la evidencia científica (Tirant lo Blanch), pp. 73-86

2018

  1. Adolescent lifestyle profiles and personal and community competences

    European Journal of Developmental Psychology, Vol. 15, Núm. 5, pp. 531-547

  2. Effectiveness of a Universal Web-based Parenting Program to Promote Positive Parenting: Patterns and Predictors on Program Satisfaction

    Journal of Child and Family Studies, Vol. 27, Núm. 10, pp. 3345-3357

  3. Evaluación de la calidad ética y del contenido de los recursos online para padres

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 54, pp. 19-28

  4. What implementation components predict positive outcomes in a parenting program?

    Research on Social Work Practice, Vol. 28, Núm. 2, pp. 173-187

  5. Youth-led activities associated with positive competence changes in a community-based program for adolescents

    Child and Family Social Work, Vol. 23, Núm. 4, pp. 599-608