Articles (36) Publications in which a researcher has participated

in the year 2020 Remove filter
filter_list Type (aggr.) Articles from 2020 to 2020

2020

  1. Best pricing and optimal policy for an inventory system under time-and-price-dependent demand and backordering

    Annals of Operations Research, Vol. 286, Núm. 1-2, pp. 351-369

  2. COVID-19 y turismo: Y después de la crisis ¿qué?

    Hacienda Canaria, Núm. 53, pp. 225-245

  3. Destination brand authenticity: What an experiential simulacrum! A multigroup analysis of its antecedents and outcomes through official online platforms

    Tourism Management, Vol. 77

  4. Determinantes de la calidad de la información divulgada vía Web por las pequeñas y medianas cooperativas de Canarias

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 133, pp. 41-50

  5. Developing a methodology to recover the cost of wastewater reuse: A proposal based on the polluter pays principle

    Utilities Policy, Vol. 65

  6. Differences in electricity generation from renewable sources from similar environmental conditions: The cases of Spain and Cuba

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

  7. El valor social y las cofradías canarias: una aproximación a través del análisis de un caso

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 100, pp. 115-153

  8. Eliminating monetary duality in Cuba

    Estudios de economía aplicada, Vol. 38, Núm. 1

  9. Enhancing brand coolness through perceived luxury values: Insight from luxury fashion brands

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 57

  10. Gestión de las emociones: Departamento de RRHH en hotelería

    Know and Share Psychology, Vol. 1, Núm. 4, pp. 135-146

  11. Governance and communication at the university: Study from covid-19

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 91, pp. 1247-1261

  12. Horizontes del mundo digital: de la simulación y la banalización de la experiencia, a un uso social, ecológico e innovador de la Sociedad Red

    CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 25, pp. 269-277

  13. Hospitality diversity management and job satisfaction: The mediating role of organizational commitment across individual differences

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 91

  14. Influence of young consumers’ external and internal variables on their e-loyalty to tourism sites

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 15

  15. La creación de una red consular como base para el asentamiento de las relaciones internacionales: El caso del Uruguay (1830-1899)

    Mélanges de la Casa de Velázquez, Núm. 50, pp. 307-328

  16. La imagen y empoderamiento de la mujer en el sector turístico

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 22, pp. 164-175

  17. La imposición afectada como mecanismo corrector ambiental y económico en la generación de electricidad con energías no renovables

    Estudios de economía aplicada, Vol. 38, Núm. 2

  18. La sostenibilidad social de las SATs: una propuesta de indicadores para su evaluación

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 133, pp. 71-80

  19. La transformación digital del turismo

    Revista de Occidente, Núm. 464, pp. 52-66

  20. Linking the online destination brand experience and brand credibility with tourists’ behavioral intentions toward a destination

    Tourism Management, Vol. 79