Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (44)

2019

  1. Análisis de factores de empoderamiento de maestros especialistas en la enseñanza inclusiva de niños de 6-16 años con dificultades auditivas

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 24, pp. 45-61

  2. Análisis factorial de las actitudes de niños de 6 a 16 años con dispositivos auditivos hacia la educación inclusiva

    Aula abierta, Vol. 48, Núm. 2, pp. 129-138

  3. Attitudes of children with hearing loss towards public inclusive education

    Education Sciences, Vol. 9, Núm. 3

  4. Emotional and behavioral difficulties, communication, intelligence, and reasoning in children with hearing difficulties

    Education Sciences, Vol. 9, Núm. 3

  5. Las plataformas de formación virtual: algunas variables que determinan su utilización

    Apertura: Revista de Innovación Educativa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 138-153

  6. Social inclusion and intercultural values in a school of education

    Accessibility and Diversity in Education: Breakthroughs in Research and Practice (IGI Global), pp. 599-612

  7. Spain

    Managing Children with Developmental Language Disorder: Theory and Practice across Europe and Beyond (Taylor and Francis), pp. 451-459

  8. TEACHING STAFF'S USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS AND THEIR RELATIONSHIP WITH TECHNICAL ABILITIES AND ICT TEACHING ABILITIES

    13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)

  9. Technical and didactic knowledge of the Moodle LMS in Higher Education: Beyond functional use

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 8, Núm. 1, pp. 25-33

2018

  1. Motivos inhibidores del uso del Moodle en docentes de educación superior

    Campus Virtuales, Vol. 7, Núm. 2, pp. 69-80

  2. WHY IS MOODLE NOT USED AS A TEACHING TOOL? ANALYSIS OF THE USE OF MOODLE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTION IN CHILE

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

2017

  1. Autoetnografía de un formador de maestros

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 73, Núm. 2, pp. 101-117

  2. Indicadores y control estadístico para el seguimiento y evaluación de preferencias de aprendizaje de estudiantes universitarios

    RED: revista de educación a distancia, Núm. 55