Publicaciones (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Assessing the efficacy of a Tier 2 early intervention for transcription skills in Spanish elementary school students

    Reading and Writing, Vol. 36, Núm. 5, pp. 1227-1259

  2. Bases neurales y variaciones epigenéticas en el maltrato materno por negligencia

    EduPsykhé: Revista de psicología y educación, Vol. 20, Núm. 1, pp. 22-43

  3. Clinical utility of transcranial direct current stimulation for treatment of binge eating disorder with depression: a caser report.

    Brain Stimulation, Vol. 16, Núm. 1, pp. 353

  4. Context, process, and participant response in the implementation of family support programmes in Spain

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 25-33

  5. Conversaciones sobre el presente y futuro de la orientación educativa

    Educar y orientar: la revista de la COPOE, Núm. 18, pp. 15-20

  6. Cribado universal en población escolar panameña: Lectura, escritura y matemáticas

    European journal of education and psychology, Vol. 16, Núm. 2

  7. Efectos del nivel 1 del modelo de respuesta a la intervención en matemáticas: un estudio piloto en población escolar panameña

    European journal of education and psychology, Vol. 16, Núm. 1

  8. Evaluation of programmes under the positive parenting initiative in Spain: introduction to the special issue

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-13

  9. Follow up of a tDCS anodic stimulation on one depressive participant throughcognitive tasks and BCI classification tool: A case report.

    Brain Stimulation, Vol. 16, Núm. 1, pp. 353-354

  10. Identifying preservice teachers’ belief profiles and their performance in a web-based training for writing instruction

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 2, pp. 121-132

  11. LONGITUDINAL COURSE OF OBSESSIVE-COMPULSIVE SYMPTOMS DURING THE COVID-19 PANDEMIC: A SYSTEMATIC REVIEW OF THREE YEARS OF PROSPECTIVE COHORT STUDIES

    Clinical Neuropsychiatry, Vol. 20, Núm. 4, pp. 293-308

  12. La parentalidad en las familias latinoamericanas tras la migración: una revisión sistemática de factores de riesgo y factores de protección de Nauzet

    Revista latinoamericana de Estudios de Familia, Vol. 15, Núm. 2, pp. 37-67

  13. La percepción de las necesidades de las familias de niños y niñas con trastorno del espectro autista: Claves para el fomento de la parentalidad positiva desde ámbito educativo

    Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 62-79

  14. La transición a la vida adulta en perspectiva de género: jóvenes extutelados después de los 25 años

    Revista de educación, Núm. 399, pp. 159-182

  15. Longitudinal Invariance of IPAE in Spanish first-grade students

    Revista Evaluar, Vol. 23, Núm. 1, pp. 12-26

  16. Perceptions of Digital Leisure among Parents with Adolescents

    Leisure Sciences

  17. Psychometric Testing of the CEECCA Questionnaire to Assess Ability to Communicate among Individuals with Aphasia

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 5

  18. Revisión sistemática sobre programas de educación parental implementados en el contexto educativo

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 18, Núm. 3

  19. Severity and Changes in OCD Dimensions during COVID-19: A Two-Year Longitudinal Study

    Brain Sciences, Vol. 13, Núm. 8

  20. Tecnología digital y ocio universitario: Explorando el acceso, uso y actitud de los estudiantes

    RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 22, Núm. 2, pp. 83-99