Publications in collaboration with researchers from Universidad de Sevilla (38)

2019

  1. Spain

    Managing Children with Developmental Language Disorder: Theory and Practice across Europe and Beyond (Taylor and Francis), pp. 451-459

  2. Relación entre los Problemas Emocionales y el Desarrollo del Lenguaje en Niños y Adolescentes con Dificultades Auditivas

    REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 5-23

  3. Protocolo de buenas prácticas en parentalidad positiva. Su elaboración y estudio piloto

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 425-436

  4. Emotional and behavioral difficulties, communication, intelligence, and reasoning in children with hearing difficulties

    Education Sciences, Vol. 9, Núm. 3

  5. Bienestar y calidad de vida en estudiantes con implante coclear

    Psychology, Society & Education, Vol. 11, Núm. 3, pp. 329-340

  6. Attitudes of children with hearing loss towards public inclusive education

    Education Sciences, Vol. 9, Núm. 3

  7. Análisis factorial de las actitudes de niños de 6 a 16 años con dispositivos auditivos hacia la educación inclusiva

    Aula abierta, Vol. 48, Núm. 2, pp. 129-138

  8. Análisis de factores de empoderamiento de maestros especialistas en la enseñanza inclusiva de niños de 6-16 años con dificultades auditivas

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 24, pp. 45-61

2017

  1. Student success, self-efficacy, degree completion, dropout, attainment, and SWOT analysis for the University of La Laguna quality system

    Research on University Teaching and Faculty Development: International Perspectives (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 217-235

  2. Autoetnografía de un formador de maestros

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 73, Núm. 2, pp. 101-117