Capítulos de libro (11) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. A VND to Solve the Bi-objective Tourist Trip Design Problem with Fuzzy Constraints and Reducing CO 2

    Studies in Computational Intelligence (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 221-234

  2. Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity

    Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170

  3. Consumer Loyalty

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 731-734

  4. Customer Behaviour

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 721-724

  5. Gamificación en el aula: Ludificando espacios de enseñanza-aprendizaje presenciales y espacios virtuales

    Nuevas tendencias educativas impulsadas por la tecnología (Servicio de Publicaciones), pp. 109-128

  6. Intelligent Collaborative Freight Distribution to Reduce Greenhouse Gas Emissions: A Review

    Studies in Computational Intelligence (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 133-142

  7. La compra pública verde en la legislación autonómica sobre cambio climático

    Compra pública verde y cambio climático (Atelier), pp. 39-70

  8. QuantumSolver: Librería para el desarrollo cuántico

    Investigación en Ciberseguridad Actas de las VII Jornadas Nacionales (7º.2022.Bilbao) (Fundación Tecnalia Research and Innovation), pp. 107-110

  9. Service Marketing Mix

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 2713-2715

  10. Tourism Industry

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 430-433

  11. Tourism Marketing Communications

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 444-446