Is there a bilingual advantage in the ANT task? Evidence from children

  1. Antón, E. 1
  2. Duñabeitia, J.A. 1
  3. Estévez, A. 2
  4. Hernández, J.A. 2
  5. Castillo, A. 3
  6. Fuentes, L.J. 3
  7. Davidson, D.J. 1
  8. Carreiras, M. 1456
  1. 1 Basque Center on Cognition, Brain and Language
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    Basque Center on Cognition, Brain and Language

    San Sebastián, España

    ROR https://ror.org/01a28zg77

  2. 2 Universidad de La Laguna
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    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

  3. 3 Universidad de Murcia
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    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

  4. 4 Universidad de Granada
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    Universidad de Granada

    Granada, España

    ROR https://ror.org/04njjy449

  5. 5 Ikerbasque, Fundación Vasca para la Ciencia
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    Ikerbasque, Fundación Vasca para la Ciencia

    Bilbao, España

    ROR https://ror.org/01cc3fy72

  6. 6 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
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    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Journal:
Frontiers in Psychology

ISSN: 1664-1078

Year of publication: 2014

Volume: 5

Issue: MAY

Type: Article

DOI: 10.3389/fpsyg.2014.00398 SCOPUS: 2-s2.0-84904565462 GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor
Data source: Scopus