Lehen hezkuntzako ikasgela bateko gizarte-harremanen analisia aerobik kooperatiboaren bidez

  1. Miren García-Vaquero
  2. Izaskun Luis de Cos
  3. Oihane Otaegi Garmendia
Libro:
Psikodidaktikako XXVII. jardunaldiak: 2020ko azaroaren 24a
  1. Daniel Losada Iglesias (ed. lit.)
  2. Nahia Delgado de Frutos (ed. lit.)
  3. José Ignacio Escudero Legarreta (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-316-8

Año de publicación: 2021

Páginas: 101-114

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (27. 2020. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Gizarteak aurrera egiten du, eta, horrekin batera, hezkuntzak, gizartean gertatzen diren aldaketekin bat datozen metodologia berriak bilatuz. Ikasle bakoitza desberdina da, eta, beraz, garrantzitsua da eskolan dagoen aniztasun guztia barne hartzen duen ikaskuntza-prozesu bat erabiltzea eta kontuan hartzea. Joera horri jarraituz, lan honen helburua da gizarte-harremanetan eta ikasgelan izandako hobekuntza aztertzea, Gorptz Hezkuntzako saioetan aerobik kooperatibo baten inplementazioaren ostean. Horretarako, ikaskuntza kooperatiboan oinarritutako esku-hartzea planteatzen da, Lehen Hezkuntzako 4. mailako talde batean. Lortutako emaitzek erakusten dutenez, unitate didaktikoa praktikan jarri ondoren, gelako harremanek hobera egiten dute, ikasleek erabakiak eta jarduerak partekatu dituzte eta horrekin gozatzen dute; hala ere, metodologia horrek ikaskideen arteko harremanak hobetzen dituela ondorioztatzen da, nahiz eta epe luzerako emaitza bat ikusteko lan sakona egin behar den.