Publicaciones (678) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Loyalty to higher education institutions and the relationship with reputation: an integrated model with multi-stakeholder approach

    Journal of Marketing for Higher Education

  2. Experiencia de aprendizaje basado en problemas en la Universidad de La Laguna: Un ejemplo de intraemprendimiento

    XICIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria: La transformación digital de la universidad

  3. El sistema de videoconferencia en el Grado en Turismo de la Facultad de Economía, Empresa y Turismo de la Universidad de La Laguna

    XICIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria: La transformación digital de la universidad

  4. El problema de la medición de la calidad del empleo turístico en las Islas Canarias desde una perspectiva multidimensional, sostenible, integradora e inteligente

    Congreso Interuniversitario OIT sobre el futuro del trabajo

  5. Diversificación, especialización y disposición geográfica de los puestos de trabajo desempeñados en la actividad productiva de hostelería: las comarcas de las islas de Lanzarote, Fuerteventura y Gran Canaria

    Congreso Interuniversitario OIT sobre el futuro del trabajo

  6. Ciclo económico e intención de emprender en el alumnado universitario

    XICIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria: La transformación digital de la universidad

  7. Offshoring de producción, innovación y capacidad de absorción

    Emprendimiento y negocios internacionales, Vol. 6, Núm. 1, pp. 13-17

  8. Millennials’ support for tourism development: the effect of market orientation by governments

    Tourism Review, Vol. 76, Núm. 4, pp. 858-870

  9. Influence of site personalization and first impression on young consumers’ loyalty to tourism websites

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 3, pp. 1-18

  10. Heterogeneity of Resources and Performance in the Hotel Industry

    Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 45, Núm. 1, pp. 68-89

  11. Guest satisfaction in independent and affiliated to chain hotels

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 94

  12. Exploring personal and contextual variables of the global entrepreneurship monitor through the rasch mathematical model

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 16

  13. Estudio comparativo en muestra clínica y no clínica: consecuencias psicológicas de la crisis derivada del Covid-19

    Know and Share Psychology, Vol. 2, Núm. 3, pp. 33-44

  14. Establishing a sustainable labor market in developing countries: A perspective of generational differences in household wage

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21

  15. Effects of high-performance work systems (HPWS) on hospitality employees’ outcomes through their organizational commitment, motivation, and job satisfaction

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6

  16. Decent work in hospitality: scale development and validation

    Journal of Sustainable Tourism, Vol. 29, Núm. 10, pp. 1674-1693

  17. Dark tourism destinations: the relationships between tourists’ on-site experience, destination image and behavioural intention

    Tourism Review

  18. Are SMEs less efficient? A Bayesian approach to addressing heterogeneity across firms

    Small Business Economics

  19. An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic

    Journal of Social Marketing

  20. An extended model of the theory of planned behaviour to predict local wine consumption intention and behaviour

    Foods, Vol. 10, Núm. 9