Comportamiento mecánico y corrosión marina de diversas aleaciones férricas utilizadas en buques y en sus componentes

  1. Varela Fernández, Nuria
Dirixida por:
  1. Juan José Galán-Díaz Director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 21 de xuño de 2016

Tribunal:
  1. Antonio Macías García Presidente/a
  2. José Carbia Secretario/a
  3. Manuel Eulalio Torres Betancort Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 421567 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

A corrosión é un problema que afecta diferentes partes do barco, tanto as expostas aos elementos como o interior do buque. Un factor importante no cumprimento de prazos é motor, pero tamén que a súa fabricación garanta a fiabilidade. Para determinar a adecuación do material do motor, as distintas partes son examinadas por medio dun análise químico, e unha análise de espectografía e unha proba de tracción. Os procesos que causan corrosión foron estudados no Cuarto capítulo como estudio previo aos seguintes capítulos. Revisáronse os posibles elementos implicados na súa aparición e a nomenclatura diferente dependendo da mesma, e os seus efectos. Posteriormente a corrosión interna tras tanques dun buque é estudada por ultrasóns examinando materiais tanques de auga e tanques de lastre, examinando as diferenzas en canto ao fin ao que está dedicado cada tanque. Finalmente, estúdianse dous casos de corrosión, un en cuberta e outro no casco do buque. Realízase un estudo dos resultados tras a medición de ultrasóns do grosor da folla e reflicte na súa función da localización dos efectos de fallo. A inspección realizouse tanto na obra morta do buque como na obra viva.