Cosificación y mercantilización de las mujereslas tecnologías como instrumento de violencia

  1. González Ramos, Ana M. 2
  2. Torrado Martín-Palomino, Esther 1
  1. 1 Universidad de La Laguna
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    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

  2. 2 Universitat Oberta de Catalunya
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    Universitat Oberta de Catalunya

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/01f5wp925

Revue:
Sociología y tecnociencia: Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico

ISSN: 1989-8487

Année de publication: 2019

Titre de la publication: Objectification and marketisation of women: technologies as instrument of violence.

Volumen: 9

Número: 1

Pages: 1-8

Type: Article

DOI: 10.24197/ST.1.2019.1-8 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

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Résumé

In this introductory text the editors present the monograph about the objectification and marketisation of women

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