Affective communication for socially assistive robots (SARs) for children with autism spectrum disorder: A systematic review

  1. Cano, S. 1
  2. González, C.S. 2
  3. Gil-Iranzo, R.M. 3
  4. Albiol-Pérez, S. 4
  1. 1 Pontificia Universidad Católica de Valparaíso
    info

    Pontificia Universidad Católica de Valparaíso

    Valparaíso, Chile

    GRID grid.8170.e

  2. 2 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    GRID grid.10041.34

  3. 3 Universitat de Lleida
    info

    Universitat de Lleida

    Lleida, España

    GRID grid.15043.33

  4. 4 Universidad de Zaragoza
    info

    Universidad de Zaragoza

    Zaragoza, España

    GRID grid.11205.37

Journal:
Sensors

ISSN: 1424-8220

Year of publication: 2021

Volume: 21

Issue: 15

Type: Article

Export: RIS
DOI: 10.3390/s21155166 SCOPUS: 2-s2.0-85111556682 GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor
Data source: Scopus