Publicaciones (115) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. La competitividad turística a través del World Economic Forum y el modelo de Rasch: el caso de España

    Competitividad y gestión sostenible de los destinos turísticos (Tirant Humanidades), pp. 35-49

  2. Should antitrust regulators be wary of inter-firm coordination agreements through a tourism destination card?

    Tourism Economics, Vol. 30, Núm. 2, pp. 324-344

2022

  1. Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity

    Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170

  2. Digital Eco Tree Platform: A Proposal of an Effective Mobile Application in World Heritage Cities

    Smart Innovation, Systems and Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 551-561

  3. El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo

    Journal of the Academy, pp. 92-110

  4. Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis

    Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49

  5. Predicting the Entrepreneurial Behaviour of Starting Up a New Company: A Regional Study Using PLS-SEM and Data from the Global Entrepreneurship Monitor

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 5

  6. Validación de contenido de la competitividad: una aproximación a través del World Economic Forum

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 339-346

2020

  1. Gestión de las emociones: Departamento de RRHH en hotelería

    Know and Share Psychology, Vol. 1, Núm. 4, pp. 135-146

  2. Influence of young consumers’ external and internal variables on their e-loyalty to tourism sites

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 15

  3. Investigaciones actuales en ciencias sociales y en turismo

    Tirant lo Blanch

  4. La imagen y empoderamiento de la mujer en el sector turístico

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 22, pp. 164-175