Publications dans lesquelles il/elle collabore avec David Pérez Jorge (60)
2024
-
Challenges and Opportunities in Inclusive Education with ICT: Teachers’ Perspectives in the Canary Islands during the COVID-19 Pandemic
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3
-
El Efecto del COVID-19 en la respuesta educativa al alumnado con discapacidad en Canarias
Congreso Internacional Inclusión y Mejora Educativa (2º. 2024. Chile)
-
Miradas desde el aula: percepción del profesorado sobre la convivencia escolar
Educar para la felicidad (Dykinson), pp. 1162-1171
2023
-
Desafíos de la inclusión educativa en el aula: el caso de las enseñanzas superiores de música en España
Artes y salud. Calidad de vida en los entornos sociales y educativos (Dykinson), pp. 44-51
-
Development and validation of EDU-COV-NEE-NEAE questionnaire to measure educational response, ICT usage and impact of COVID-19 pandemic on students with special educational needs
Heliyon, Vol. 9, Núm. 9
-
Educational and accessible museums and cultural spaces
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
-
La enseñanza del violonchelo en un alumno con TEA
Artes y salud. Calidad de vida en los entornos sociales y educativos (Dykinson), pp. 39-43
-
La relevancia de la formación para la salud bucodental en contextos escolares
Soñar grande es soñar juntas: en busca de una educación crítica e inclusiva (Octaedro), pp. 696-707
-
Marçal Cervera i Millet, um estudo autobiográfico a partir de um enquadramento qualitativo
EduSer, Vol. 15, Núm. 1
2022
-
Las escuelas promotoras de salud y formación del profesorado en Educación para la Salud
Responsabilidad social para la inclusión (Dykinson), pp. 10-29
-
Quality of Life in Deafblind People and Its Effect on the Processes of Educational Adaptation and Social Inclusion in Canary Islands, Spain
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 7
-
Sordera, discapacidad visual y sordoceguera: delimitación categorial
Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 17-38
-
Sordoceguera y educación
Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 95-140
-
Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar
Octaedro
-
The Coordinator of Information and Communication Technologies: Its Implication for Open Innovation
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 1
-
The Incidence of Abuse and School Harassment Among Foreign and Spanish Students in Extremadura
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
The teaching of the cello in Spain: An analysis of the planning frameworks used for teaching in conservatories
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 9, Núm. 1
2021
-
Dealing with stress and intervention models in families with children with autism spectrum disorder
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 8, Núm. 1
-
Educational programs for the promotion of health at school: A systematic review
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20
-
Evaluation of Diversity Programs in Higher Education Training Contexts in Spain
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 5, pp. 226