Dagoberto
Castellanos Nieves
Profesor Titular Universidad
Dagoberto Castellanos Nieves-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)
2024
-
El rendimiento académico universitario durante la pandemia. Un análisis comparativo entre las calificaciones y las percepciones del profesorado
RED: revista de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 77
2023
-
Analyses of the Use of the Forum Resource on University Virtual Campuses. A Comparative Study Between the Years Before and During Covid19
Proceedings - JICV 2023: 13th International Conference on Virtual Campus
-
Analíticas académicas y rendimiento para la transformación digital en las titulaciones de postgrado de la Universidad de La Laguna
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
-
Digital educational platforms and formative justice
Education Policy Analysis Archives, Vol. 31
-
Plataformas digitales y justicia formativa
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
-
Use of Generative Adversarial Networks (GANs) in Educational Technology Research
NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 153-170
2022
-
Implicaciones técnicas y prácticas de las Redes Adversarias Generativas a la Ciencia Abierta en Educación
Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Núm. 13, pp. 138-156
2021
-
The digital transformation of postgraduate degrees. A study on academic analytics at the University of La Laguna
XI International Conference on Virtual Campus (JICV)
-
The digital transformation of postgraduate degrees. A study on academic analytics at the University of la Laguna
Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021
-
Uso del campus virtual y el rendimiento académico del alumnado: análisis antes, durante y después del impacto de la Covid-19 en la educación superior
InnoEduca Tic 2021: Libro de Actas de las VIII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC Las Palmas de Gran Canaria, 18 y 19 de noviembre de 2021
2020
-
MOOC on Artificial Intelligence in Education: An experience on Miriadax platform
Proceedings - 10th International Conference on Virtual Campus, JICV 2020
2019
-
Combining flipped classroom, project-based learning, and formative assessment strategies in engineering studies
International Journal of Engineering Education, Vol. 35, Núm. 6 A, pp. 1673-1683
2018
-
Methodological proposal for automatic evaluation in collaborative learning
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
-
Methodological proposal for automatic evaluation in collaborative learning
PROCEEDINGS OF 2018 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE (EDUCON) - EMERGING TRENDS AND CHALLENGES OF ENGINEERING EDUCATION