Carina Soledad
González González
Professeur Titulaire
Beatrice
Popescu
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Beatrice Popescu (11)
2016
-
Intelligent systems to support the active self-learning in industrial automation
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
2015
-
Evaluación del aprendizaje en la Educación Superior: una propuesta metodológica
2015 10th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2015
2014
-
Collaborative approach to teach computer architecture: SIENA-Social
Proceedings of XI Tecnologias Aplicadas a la Ensenanza de la Electronica (Technologies Applied to Electronics Teaching), TAEE 2014
-
Enfoque colaborativo para la docencia de la asignatura de Arquitectura de Computadores: SIENA- Social
Libro de actas del XI Congreso de tecnologías, aprendizaje y enseñanza de la electrónica, TAEE 2014: 11,12 y 13 de Junio de 2014. Universidad de Deusto. Bilbao
2013
-
Teaching computer architecture using a collaborative approach: The SIENA tool, tutorial sessions and problem solving
International Journal of Engineering Education, Vol. 29, Núm. 2, pp. 510-519
2011
-
Intelligent evaluation of social knowledge building using conceptual maps with MLN
EDM 2011 - Proceedings of the 4th International Conference on Educational Data Mining
-
MNEME: A memory hierarchy simulator for an engineering computer architecture course
Computer Applications in Engineering Education, Vol. 19, Núm. 2, pp. 358-364
-
SIENA: herramienta de apoyo para el autoaprendizaje y la autoevaluación
Nuevas Tendencias en TIC y Educación (Bubok Publishing), pp. 144-152
2009
-
Propuesta de mejora en el proceso de aprendizaje del alumno y su aplicación a una asignatura de Arquitectura de Computadores.
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 4, Núm. 4, pp. 239-248
-
Supporting the autonomous learning process with siena
CSEDU 2009 - Proceedings of the 1st International Conference on Computer Supported Education
2007
-
Looking for an expert system based on concept maps for automated meaningful learning
Expert Systems Research Trends (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 139-150