Publications by the researcher in collaboration with Pablo Dorta González (25)

2015

  1. Indicios de calidad normalizados para las publicaciones científicas

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  2. Evaluación de la actividad docente universitaria y capacidad evaluativa de los estudiantes

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  3. Dimensions of the author citation potential

    Proceedings of ISSI 2015 Istanbul: 15th International Society of Scientometrics and Informetrics Conference

2013

  1. The subject categories normalized impact factor

    Proceedings of ISSI 2013 - 14th International Society of Scientometrics and Informetrics Conference

  2. The 2-year maximum journal impact factor

    Proceedings of ISSI 2013 - 14th International Society of Scientometrics and Informetrics Conference

  3. The student evaluation of teaching and the competence of students as evaluators.

    Anales de ASEPUMA, Núm. 21, pp. 34-18

  4. Impact maturity times and citation time windows: The 2-year maximum journal impact factor

    Journal of Informetrics, Vol. 7, Núm. 3, pp. 593-602

  5. Hábitos de publicación y citación según campos científicos: Principales diferencias a partir de las revistas JCR

    Revista española de documentación científica, Vol. 36, Núm. 4, pp. 38-14

  6. Effectiveness of the students´ evaluation process of teaching instructors

    Rect@: Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA, Vol. 14, Núm. 1, pp. 121-130

  7. Comparing journals from different fields of science and social science through a JCR subject categories normalized impact factor

    Scientometrics, Vol. 95, Núm. 2, pp. 645-672

2011

  1. Central indexes to the citation distribution: A complement to the h-index

    Scientometrics, Vol. 88, Núm. 3, pp. 729-745

  2. Aplicación empírica de un indicador bibliométrico basado en el índice h

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 23, Núm. 2, pp. 297-314