Universidad de Las Palmas de Gran Canaria-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)

2022

  1. Communicative competence in higher education: towards a comprehensive diagnostic evaluation

    Logos: Revista de Linguistica, Filosofia y Literatura, Vol. 32, Núm. 1, pp. 106-119

  2. TEXTUAL QUALITY AND ARGUMENTATIVE COMPETENCE IN TEACHER TRAINING

    Universidad y Sociedad, Vol. 14, Núm. S3, pp. 608-614

  3. Un approccio al fenomeno editoriale dell’almanacco di corte e la guida della città in Italia, Spagna e Portogallo nel Diciottesimo secolo

    Acme : annali della Facoltà di lettere e filosofia dell'Università degli studi di Milano, Vol. 75, Núm. 2, pp. 109-128

  4. WRITING BASED ON GENRES IN VIRTUAL CONTEXT: A DIDACTIC PROPOSAL FROM NEUROEDUCATION

    Universidad y Sociedad, Vol. 14, Núm. S3, pp. 666-675

2020

  1. La reseña como puerta de entrada a los géneros académicos: un estudio de caso

    Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 4, pp. 119-128