Departamento
Didácticas Específicas
Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2007
-
Carnaval y parodia de la épica en Salvador Bartolozzi
Letras peninsulares, Vol. 20, Núm. 1, pp. 149-170
-
Clinical efficacy of antiparasite treatments against intestinal helminths and haematic protozoa in Gallotia caesaris (lizards)
Experimental Parasitology, Vol. 116, Núm. 4, pp. 361-365
-
Cryptosporidium in patients with diarrhoea, on Tenerife, Canary Islands, Spain
Annals of Tropical Medicine and Parasitology, Vol. 101, Núm. 6, pp. 539-545
-
El ciclo sahariano de los jinetes y el poblamiento de Tenerife
Revista de arqueología, Año 28, Núm. 313, pp. 15-23
-
El simbolismo de los muros
Lenguaje y textos, Núm. 26, pp. 145-160
-
Energy transfer in Pr3+-Yb3+ codoped oxyfluoride glass ceramics
Optical Materials, Vol. 29, Núm. 10, pp. 1231-1235
-
Incidencia del apagón de Tenerife y el hábito lúdico de práctica infantil con videojuego
Revista iberoamericana de psicomotricidad y técnicas corporales, Núm. 28, pp. 69-90
-
Long-term pulse profile study of the Be/X-ray pulsar SAX J2103.5+4545
Astronomy and Astrophysics, Vol. 473, Núm. 2, pp. 551-559
-
Luis Diego Cuscoy y la prehistoria canaria
Revista de arqueología, Año 28, Núm. 309, pp. 44-51
-
Optical gain in oxidized porous silicon waveguides impregnated with a laser dye
Physica Status Solidi (C) Current Topics in Solid State Physics, Vol. 4, Núm. 6, pp. 2145-2149
-
Processing of radon time series in underground environments: Implications for volcanic surveillance in the island of Tenerife, Canary Islands, Spain
Radiation Measurements, Vol. 42, Núm. 1, pp. 101-115
-
Temperature dependence of Nd3+ → Yb3+ energy transfer processes in co-doped oxyfluoride glass ceramics
Journal of Non-Crystalline Solids, Vol. 353, Núm. 18-21, pp. 1951-1955
-
Tracking solar gravity modes: The dynamics of the solar core
Science, Vol. 316, Núm. 5831, pp. 1591-1593
-
Uso de nuevas Tecnologías de la Información y la Comunicación en la formación del profesorado
Comunicación y Pedagogía: nuevas tecnologías y recursos didácticos, Núm. 217, pp. 71-77