Articles (854) Publicacions en què ha participat algun investigador/a

filter_list Tipus (agr.) Articles

2025

  1. Analysis of digital teaching materials in secondary school from a gender perspective

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 38, Núm. 1

  2. Descriptive study on oral health and pathologies in vulnerable migrant adolescents from North and West Africa

    Scientific reports, Vol. 15, Núm. 1, pp. 3429

  3. Dropping out of higher education: Analysis of variables that characterise students who interrupt their studies

    Acta Psychologica, Vol. 252

  4. HyFlex: la transformación digital y metodológica en el Grado de Ciencias de la Actividad Física y del Deporte

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 65, pp. 271-284

  5. Institutional policies and initiatives on digital technologies for digitalization in Secondary Education

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 38, Núm. 1

  6. Institutional supply of digital didactic resources for inclusion in secondary school: A comparative analysis in Spain

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 38, Núm. 1

  7. La expresión gramatical en contextos discursivos en alumnado de educación infantil con Trastorno del Desarrollo del Lenguaje

    Revista de investigación educativa, RIE, Núm. 43

  8. Nota introductoria al núcleo temático: Los recursos didácticos digitales en la educación: Nuevas perspectivas y posibilidades

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 38, Núm. 1

  9. Predicting university dropout: connecting big data and structural models

    Studies in Higher Education

  10. Subject-Specialized Chatbot in Higher Education as a Tutor for Autonomous Exam Preparation: Analysis of the Impact on Academic Performance and Students’ Perception of Its Usefulness

    Education Sciences, Vol. 15, Núm. 1

  11. Teacher training and the development of digital learning materials: A cross-stage study

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 38, Núm. 1

  12. ¿Qué necesitan los centros y las familias para poder forjar una alianza?: La perspectiva del profesorado de Educación Infantil y Primaria

    Revista complutense de educación, Vol. 36, Núm. 1, pp. 43-52