Teachers’ implicit theories of learning to read: A cross-cultural study in Ibero-American countries

  1. Jiménez, J.E. 1
  2. Rodríguez, C. 1
  3. Suárez, N. 1
  4. O’Shanahan, I. 1
  5. Villadiego, Y. 2
  6. Uribe, C. 3
  7. Villalobos, J.A. 4
  8. Rodas, P. 5
  1. 1 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    GRID grid.10041.34

  2. 2 Universidad del Norte
    info

    Universidad del Norte

    Barranquilla, Colombia

    GRID grid.412188.6

  3. 3 Universidad Casa Grande de Guayaquil
  4. 4 Universidad Autónoma de San Luis Potosí
    info

    Universidad Autónoma de San Luis Potosí

    San Luis Potosí, México

    GRID grid.412862.b

  5. 5 Universidad del Valle de Guatemala
    info

    Universidad del Valle de Guatemala

    Guate, Guatemala

    GRID grid.8269.5

Journal:
Reading and Writing

ISSN: 1573-0905

Year of publication: 2015

Volume: 28

Issue: 9

Pages: 1355-1379

Type: Article

Export: RIS
DOI: 10.1007/s11145-015-9574-z SCOPUS: 2-s2.0-84942371169 GOOGLE SCHOLAR
Data source: Scopus