Research of the impact of urinary infection teaching methods on the learning process

  1. Lorenzo Gómez, M.F. 12
  2. Martín Gómez, L. 1
  3. González Rayo, L.A. 3
  4. Bravo Grande, J.L. 4
  5. Padilla Fernández, B. 5
  6. Muñoz Lucas, M.Á. 6
  7. Quintana-Díaz, M. 7
  8. Mirón Canelo, J.A. 1
  9. García Cenador, M.B. 1
  10. Esteban Fuertes, M. 8
  1. 1 Universidad de Salamanca
    info

    Universidad de Salamanca

    Salamanca, España

    ROR https://ror.org/02f40zc51

  2. 2 Instituto de Investigación Biomédica de Salamanca
    info

    Instituto de Investigación Biomédica de Salamanca

    Salamanca, España

    ROR https://ror.org/03em6xj44

  3. 3 Universidad del Rosario
    info

    Universidad del Rosario

    Bogotá, Colombia

    ROR https://ror.org/0108mwc04

  4. 4 Hospital Universitario de Salamanca
    info

    Hospital Universitario de Salamanca

    Salamanca, España

    ROR https://ror.org/0131vfw26

  5. 5 Hospital Universitario de Canarias
    info

    Hospital Universitario de Canarias

    San Cristóbal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/05qndj312

  6. 6 Unidad de Investigación, Hospital Universitario Gómez Ulla
  7. 7 Hospital Universitario La Paz
    info

    Hospital Universitario La Paz

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/01s1q0w69

  8. 8 Hospital Nacional de Parapléjicos
    info

    Hospital Nacional de Parapléjicos

    Toledo, España

    ROR https://ror.org/04xzgfg07

Revue:
Actas Urologicas Espanolas

ISSN: 0210-4806

Année de publication: 2019

Volumen: 43

Número: 6

Pages: 314-323

Type: Article

DOI: 10.1016/J.ACURO.2018.11.001 PMID: 30981427 SCOPUS: 2-s2.0-85064278589 GOOGLE SCHOLAR
La source de données: Scopus