European Proposals to Work in the Gender Gap in STEM: A Systematic Analysis

  1. García-Holgado, A. 1
  2. Verdugo-Castro, S. 1
  3. González, C. 2
  4. Sánchez-Gómez, M.C. 1
  5. García-Peñalvo, F.J. 1
  1. 1 Universidad de Salamanca
    info

    Universidad de Salamanca

    Salamanca, España

    ROR https://ror.org/02f40zc51

  2. 2 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

Journal:
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje

ISSN: 1932-8540

Year of publication: 2020

Volume: 15

Issue: 3

Pages: 215-224

Type: Article

DOI: 10.1109/RITA.2020.3008138 SCOPUS: 2-s2.0-85089539988 GOOGLE SCHOLAR
Data source: Scopus