Challenges for Teachers’ and Students’ Digital Abilities: A Mixed Methods Design Study

  1. Aguirre, T. 1
  2. Aperribai, L. 2
  3. Cortabarría, L. 2
  4. Verche, E. 3
  5. Borges, Á. 1
  1. 1 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    ROR https://ror.org/01r9z8p25

  2. 2 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

  3. 3 Universidad Europea de Madrid
    info

    Universidad Europea de Madrid

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/04dp46240

Journal:
Sustainability (Switzerland)

ISSN: 2071-1050

Year of publication: 2022

Volume: 14

Issue: 8

Type: Article

DOI: 10.3390/SU14084729 SCOPUS: 2-s2.0-85129152135 GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor
Data source: Scopus