Publikationen (203) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. Analysis of Quality of Life of Autistic Students on the Canary Islands during the COVID-19 Pandemic and the Educational Response Offered

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  2. Can information literacy increase political accountability? Linking information evaluation with obstinate partisanship via social media political homophily

    Journal of Information Technology and Politics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 104-116

  3. Challenges and Opportunities in Inclusive Education with ICT: Teachers’ Perspectives in the Canary Islands during the COVID-19 Pandemic

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3

  4. Cátedra institucional , ciclos de vida y personas mayores. Cabildo de Tenerife y Universidad de La Laguna. Una propuesta para la felicidad, la ternura y la igualdad.

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 50, Núm. 182, pp. 97-107

  5. El papel vital de los abuelos en la educación y el desarrollo de sus nietos en la familia contemporánea

    EduSer, Vol. 16, Núm. 1, pp. 1-18

  6. La ética del cuidado, la ternura y las personas mayores

    Salud, calidad de vida y género en personas mayores (Octaedro), pp. 109-126

  7. Linking Exposure to Uncivil Online Comments to Decreased Political Knowledge: The Mediating Role of Active News Avoidance

    International Journal of Communication, Vol. 18, pp. 3083-3103

  8. Longevidad y uso de términos como envejecimiento activo y su crítica. Origen desde una perspectiva multidisciplinar

    Salud, calidad de vida y género en personas mayores (Octaedro)

  9. Salud, calidad de vida y género en personas mayores

    Octaedro

  10. Satisfied ageing

    Universytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakovie UKEN

  11. ¿Qué necesitan las personas mayores?

    Salud, calidad de vida y género en personas mayores (Octaedro), pp. 143-156

2023

  1. Antecedents of News Avoidance: Competing Effects of Political Interest, News Overload, Trust in News Media, and “News Finds Me” Perception

    Digital Journalism, Vol. 11, Núm. 1, pp. 1-18

  2. Curriculum, Investigación Acción Crítica: La construcción de culturas y empoderamiento

    Formación en Educación y Docencia Intercultural en América Latina Volumen Ii Lazos interculturales (UNIVERSIDAD NACIONAL AUTÓNOMA DE MÉXICO, FACULTAD DE ESTUDIOS SUPERIORES ARAGÓN), pp. 125-132

  3. Currículum, Investigación Acción Crítica: La Construcción de Culturas y Empoderamiento

    Formación en Educación y Docencia Intercultural en América Latina. Lazos Interculturales (Universidad Nacional Autónoma de México), pp. 125-133

  4. Educational and accessible museums and cultural spaces

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  5. La inmunidad [libertad] de lo eterno.Luces, mujeres, cultura y educación en la historia de España

    Octaedro

  6. Mobile Instant Messaging Uses and Technostress: A Qualitative Approach

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 39, Núm. 15, pp. 3003-3015

  7. Reality and Future of Interculturality in Today’s Schools

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 5

  8. Who interacts with communicative AI and what attitudes are displayed toward it?: Sociodemographic, personality, and futurephobia variables

    El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 5

  9. ¿Los medios de comunicación persuaden políticamente a los ciudadanos? Un siglo de respuestas académicas

    Infonomy, Vol. 1, Núm. 1