María de África
Borges del Rosal
Catedrática de Universidad
Universidad Europea de Canarias
Orotava, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Europea de Canarias (7)
2021
2020
-
Evaluación del comportamiento de los docentes universitarios en el aula utilizando dos instrumentos de observación
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 151-163
-
Evaluation of the effects of grouping high capacity students in academic achievement and creativity
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Physical Activity and Well-Being of High Ability Students and Community Samples During the COVID-19 Health Alert
Frontiers in Psychology, Vol. 11
2019
-
Differences in working memory between gifted or talented students and community samples: A meta-analysis
Psicothema, Vol. 31, Núm. 3, pp. 255-262
-
Educational responses to students with high abilities from the parental perspective
Frontiers in Psychology, Vol. 10, Núm. MAY, pp. 1187
2016
-
The Observational Instrument of Best Practices: An Observational Instrument to Measure Best Practice Behaviors in University Teachers
International Journal of Social Science Studies, Vol. 4, Núm. 10, pp. 71-78