Publicacions (54) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2022

  1. An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic

    Journal of Social Marketing, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-28

  2. An inventory model for multiple items assuming time-varying demands and limited storage

    Optimization Letters, Vol. 16, Núm. 6, pp. 1935-1961

  3. Are Image and Quality of Tourist Services Strategic Determinants of Satisfaction? Millennials’ Perspective in Emerging Destinations

    Administrative Sciences, Vol. 12, Núm. 3

  4. Are SMEs less efficient? A Bayesian approach to addressing heterogeneity across firms

    Small Business Economics, Vol. 58, Núm. 4, pp. 1915-1929

  5. Artisan Entrepreneurship

    Emerald Group Publishing Limtied

  6. Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity

    Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170

  7. Blockchain en la industria del turismo: una revisión bibliométrica en España

    XXII Congreso de la Asociación de Española de Expertos Científicos en Turismo

  8. Community Tourism Strategic Planning—Convergent Model Proposal as Applied to a Municipality in Mexico

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23

  9. Comunicación no sexista: metodología de enseñanza aprendizaje colaborativo

    Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 469-478

  10. Consumer Loyalty

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 731-734

  11. Cooperatives’ Internal and External Social Networks and Size

    International Journal of Co-Operative Accounting and Management, Vol. 5, Núm. 1, pp. 8-26

  12. Creating a Re-Tech Theme Park through the Neuromarketing and Cartoon Characters

    preprints.org, pp. 20

  13. Customer Behaviour

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 721-724

  14. Dark tourism destinations: the relationships between tourists’ on-site experience, destination image and behavioural intention

    Tourism Review, Vol. 77, Núm. 2, pp. 607-621

  15. Decent Work

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 798-801

  16. Digital Eco Tree Platform: A Proposal of an Effective Mobile Application in World Heritage Cities

    Smart Innovation, Systems and Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 551-561

  17. El desarrollo urbano sostenible y los mercados de abastos: el ejemplo de la Cooperativa de servicios Nuestra Señora de África (Tenerife)

    Revista CIRIEC Costa Rica: Revista de Economía Social y Solidaria, Vol. 1, Núm. 1, pp. 93-114

  18. El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo

    Journal of the Academy, pp. 92-110

  19. El poder local como dinamizador de la economía y negocios municipales: La Junta Económica Administrativa de Montevideo como actor transformador (1855-1868)

    Los caminos de América

  20. Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis

    Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49