Argitalpenak (54) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2022

  1. An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic

    Journal of Social Marketing, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-28

  2. An inventory model for multiple items assuming time-varying demands and limited storage

    Optimization Letters, Vol. 16, Núm. 6, pp. 1935-1961

  3. Are Image and Quality of Tourist Services Strategic Determinants of Satisfaction? Millennials’ Perspective in Emerging Destinations

    Administrative Sciences, Vol. 12, Núm. 3

  4. Are SMEs less efficient? A Bayesian approach to addressing heterogeneity across firms

    Small Business Economics, Vol. 58, Núm. 4, pp. 1915-1929

  5. Artisan Entrepreneurship

    Emerald Group Publishing Limtied

  6. Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity

    Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170

  7. Blockchain en la industria del turismo: una revisión bibliométrica en España

    XXII Congreso de la Asociación de Española de Expertos Científicos en Turismo

  8. Community Tourism Strategic Planning—Convergent Model Proposal as Applied to a Municipality in Mexico

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23

  9. Comunicación no sexista: metodología de enseñanza aprendizaje colaborativo

    Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 469-478

  10. Consumer Loyalty

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 731-734

  11. Cooperatives’ Internal and External Social Networks and Size

    International Journal of Co-Operative Accounting and Management, Vol. 5, Núm. 1, pp. 8-26

  12. Creating a Re-Tech Theme Park through the Neuromarketing and Cartoon Characters

    preprints.org, pp. 20

  13. Customer Behaviour

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 721-724

  14. Dark tourism destinations: the relationships between tourists’ on-site experience, destination image and behavioural intention

    Tourism Review, Vol. 77, Núm. 2, pp. 607-621

  15. Decent Work

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 798-801

  16. Digital Eco Tree Platform: A Proposal of an Effective Mobile Application in World Heritage Cities

    Smart Innovation, Systems and Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 551-561

  17. El desarrollo urbano sostenible y los mercados de abastos: el ejemplo de la Cooperativa de servicios Nuestra Señora de África (Tenerife)

    Revista CIRIEC Costa Rica: Revista de Economía Social y Solidaria, Vol. 1, Núm. 1, pp. 93-114

  18. El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo

    Journal of the Academy, pp. 92-110

  19. El poder local como dinamizador de la economía y negocios municipales: La Junta Económica Administrativa de Montevideo como actor transformador (1855-1868)

    Los caminos de América

  20. Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis

    Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49