Publicaciones en las que colabora con Eva Ariño Mateo (25)

2024

  1. The level of conscientiousness trait and technostress: a moderated mediation model

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  2. Your humanity depends on mine: the role of organizational dehumanization in the context of university studies

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

2023

  1. Desafíos de la inclusión educativa en el aula: el caso de las enseñanzas superiores de música en España

    Artes y salud. Calidad de vida en los entornos sociales y educativos (Dykinson), pp. 44-51

  2. Gestión de conflictos mediante la implementación de los círculos restaurativos en el contexto escolar

    La escuela promotora de derechos, buen trato y participación.: Revisiones, estudios y experiencias (Octaedro), pp. 703-710

  3. La relevancia de la formación para la salud bucodental en contextos escolares

    Soñar grande es soñar juntas: en busca de una educación crítica e inclusiva (Octaedro), pp. 696-707

  4. Restorative methods as a strategy for the prevention of violence and bullying in primary and secondary schools in Mexico: An exploratory study

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 7

2021

  1. Dealing with stress and intervention models in families with children with autism spectrum disorder

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 8, Núm. 1

  2. Educational programs for the promotion of health at school: A systematic review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20

  3. Evaluation of Diversity Programs in Higher Education Training Contexts in Spain

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 5, pp. 226

  4. Formación del profesorado y promoción de la salud en los centros escolares

    Escenarios educativos investigadores: hacia una educación sostenible (Dykinson), pp. 626-637

  5. Manuscript vs cursive writing. Learning to write in primary education

    Education 3-13, pp. 1-13

  6. Perception and Attitude of Teachers towards the Inclusion of Students with Hearing Disabilities

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 4, pp. 187