Publications by the researcher in collaboration with María Jesús Cuéllar Moreno (4)

2021

1. Promoción del Pensamiento Computacional en estudiantes pre-universitarios: ¿cómo se emocionan?

Actas de las XXVII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática.JENUI 2021 (27º. 2021. Valencia)

2. How do young students get enthusiastic about computational thinking activities?

EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.

3. How do young students get enthusiastic about computational thinking activities?

International Conference on Education and New Learning Technologies

4. Promoción del Pensamiento Computacional en estudiantes pre-universitarios: ¿cómo se emocionan?

Actas de las Jornadas sobre Enseñanza Universitaria de la Informática, Núm. 6, pp. 219-226