Instituto Universitario de la Empresa
Instituto de investigación
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Complutense de Madrid (6)
2022
-
El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo
Journal of the Academy, pp. 92-110
-
Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis
Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49
2020
-
Gestión de las emociones: Departamento de RRHH en hotelería
Know and Share Psychology, Vol. 1, Núm. 4, pp. 135-146
2000
-
Efficient points in the biobjective cent-dian problem
Studies in Locational Analysis, Vol. 15, pp. 1-16
1999
-
Locating a facility on a network with multiple median-type objectives
Annals of Operations Research, Vol. 86, pp. 221-235
1998
-
The problem of the optimal biobjective spanning tree
European Journal of Operational Research, Vol. 111, Núm. 3, pp. 617-628