Publicaciones en las que colabora con José Alberto Martínez González (31)

2022

  1. Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity

    Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170

  2. Consumer Loyalty

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 731-734

  3. Customer Behaviour

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 721-724

  4. El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo

    Journal of the Academy, pp. 92-110

  5. Predicting the Entrepreneurial Behaviour of Starting Up a New Company: A Regional Study Using PLS-SEM and Data from the Global Entrepreneurship Monitor

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 5

  6. Service Marketing Mix

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 2713-2715

  7. Tourism Industry

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 430-433

  8. Tourism Marketing Communications

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 444-446

2020

  1. Influence of young consumers’ external and internal variables on their e-loyalty to tourism sites

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 15

  2. Investigaciones actuales en ciencias sociales y en turismo

    Tirant lo Blanch

  3. La imagen y empoderamiento de la mujer en el sector turístico

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 22, pp. 164-175

2019

  1. Caso 18. Agencia de Promoción Turística de Centroamérica: un modelo de gestión de la promocióndel multidestino turístico

    100 soluciones a 50 problemas para la gestión turística de empresas en Iberoamérica: manual de casos reales (Síntesis), pp. 289-307

  2. Caso 19. Claves para el éxito de las relaciones público-privadas en la gestión turística: el caso de la relación INGUAT-CAMTUR en Guatemala

    100 soluciones a 50 problemas para la gestión turística de empresas en Iberoamérica: manual de casos reales (Síntesis), pp. 307-317