NeuroMKT
Neuromarketing y Marketing de frontera
Publications (119) Publications auxquelles un chercheur a participé
2024
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Influencer marketing in the promotion of tourist destinations: mega, macro and micro-influencers
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 8, pp. 1332-1342
2023
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Análisis de las ofertas de empleo online: perfiles y requerimientos
Fundación General Universidad de La Laguna
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Are Local Product Consumption Habits Influenced by Extreme Situations? A Case Study of Wine During the COVID-19 Pandemic
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 3
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Evolution of communication policies at luxury hotels and their influence on guest ratings
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 23, pp. 3831-3845
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Innovación y modelos de negocio turísticos para la sostenibilidad
Transición hacia un Turismo Sostenible: perspectivas y propuestas para abordar el cambio desde la Agenda 2030 (Fundación FYDE-CajaCanarias), pp. 107-114
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La Palma como marca territorial: lo emocional como ingrediente de un marketing diferenciado
La Palma: una isla de oportunidades: repensando el futuro a partir de la crisis volcánica (Fundación FYDE-CajaCanarias), pp. 313-322
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Residents’ fresh start mindset and attitudes towards tourism after a natural disaster: the case of the volcano in La Palma
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 22, pp. 3721-3733
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Sostenibilidad del Turismo en Canarias. Informe 2023. Observatorio Turístico de Canarias. Resumen ejecutivo
Gobierno de Canarias
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The Moderating Role of Generation on Residents’ Support for P2P Vacation Accommodations: Millennials versus Older Generations
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 1
2022
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An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic
Journal of Social Marketing, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-28
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Comunicación no sexista: metodología de enseñanza aprendizaje colaborativo
Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 469-478
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Economic Context and Entrepreneurial Intention: Analysis of Individuals' Perceptions in a Spanish University Context
Entrepreneurship Research Journal
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Entrepreneurial intentions in the context of a collectivist economy: a comparison between Cuba and Spain
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 18, Núm. 2, pp. 855-873
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New Models for Collaborative Consumption: The Role of Consumer Attitudes Among Millennials
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 4
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Observatorio turístico de Canarias: Sostenibilidad del Turismo en Canarias : Informe 2022
Cátedra de Turismo CajaCanarias-Ashotel
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Parents' support for children's entrepreneurial behavior: incentivizing the next generation of entrepreneurs
International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research
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Triggering events in the decision to be an entrepreneur: an analysis of their influence on higher education graduates
Education and Training, Vol. 64, Núm. 7, pp. 942-961
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Use of the Social Network Analysis Methodology to Study the Image of Tourist Destinations
Smart Innovation, Systems and Technologies
2021
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An extended model of the theory of planned behaviour to predict local wine consumption intention and behaviour
Foods, Vol. 10, Núm. 9
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Ciclo económico e intención de emprender en el alumnado universitario
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria