NeuroMKT
Neuromarketing y Marketing de frontera
Publicaciones (132) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Airbnb customer experience in long-term stays: a structural topic model and ChatGPT-driven analysis of the reviews of remote workers
International Journal of Contemporary Hospitality Management
-
Anállisis del comportamiento de consumo de productos locales en contextos regionales y turísticos a través de modelos basados en la teoría del comportamiento planificado: el caso del vino canario
Análisis del Comportamiento de Consumo de Productos Locales en Contextos Regionales y Turísticos a Través de Modelos Basados en la Teoría del Comportamiento Plani!cado: El Caso del Vino Canario
-
Economic Context and Entrepreneurial Intention: Analysis of Individuals' Perceptions in a Spanish University Context
Entrepreneurship Research Journal, Vol. 14, Núm. 2, pp. 707-734
-
Ethnocentrism and place identity in the consumption of local products
Heliyon, Vol. 10, Núm. 10
-
Influence of Community Attachment and Personal Benefit on Residents’ Support for Tourism Activities in Emerging Island Destinations: The Case of Cape Verde
SAGE Open, Vol. 14, Núm. 2
-
Influence of emotional solidarity on residents’ support for holiday rentals
Current Issues in Tourism
-
Influencer marketing in the promotion of tourist destinations: mega, macro and micro-influencers
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 8, pp. 1332-1342
-
Influencia de la familia en la actitud emprendedora de la juventud
Emprendimiento y negocios internacionales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 1-8
-
Loyalty to higher education institutions and the relationship with reputation: an integrated model with multi-stakeholder approach
Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 34, Núm. 1, pp. 223-245
-
Self-efficacy and personal innovation in the intention to use of facial recognition systems by tourists: a mediation model moderated by trust and anticipated emotions
Current Issues in Tourism
-
The effectiveness of virtual versus human influencer marketing for tourism destinations
Journal of Vacation Marketing
2023
-
Análisis de las ofertas de empleo online: perfiles y requerimientos
Fundación General Universidad de La Laguna
-
Are Local Product Consumption Habits Influenced by Extreme Situations? A Case Study of Wine During the COVID-19 Pandemic
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 3
-
Empleo online 2022-23: asesoramiento en el análisis de las ofertas de empleo onlie 222-23
Universidad de La Laguna
-
Estudio longitudinal del proyecto de innovación y transferencia educativa (PITE) “Comunicación no sexista en educación superior”
V Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior de las Áreas de Conocimiento
-
Evolution of communication policies at luxury hotels and their influence on guest ratings
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 23, pp. 3831-3845
-
Innovación y modelos de negocio turísticos para la sostenibilidad
Transición hacia un Turismo Sostenible: perspectivas y propuestas para abordar el cambio desde la Agenda 2030 (Fundación FYDE-CajaCanarias), pp. 107-114
-
La Palma como marca territorial: lo emocional como ingrediente de un marketing diferenciado
La Palma: una isla de oportunidades: repensando el futuro a partir de la crisis volcánica (Fundación FYDE-CajaCanarias), pp. 313-322
-
Residents’ fresh start mindset and attitudes towards tourism after a natural disaster: the case of the volcano in La Palma
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 22, pp. 3721-3733
-
Sostenibilidad del Turismo en Canarias. Informe 2023. Observatorio Turístico de Canarias. Resumen ejecutivo
Gobierno de Canarias