Carina Soledad González González-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)

2023

  1. Infancia Digital App: herramienta para la investigación sobre el uso de Apps en la infancia

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  2. Preface

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

2015

  1. Beyond textbooks: educational digitals texts and gamification of learning materials

    Digital Textbooks: what's new? (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 265-288

  2. De la enseñanza con libros de texto al aprendizaje en espacios online gamificados

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 33, Núm. 3, pp. 15-38

2013

  1. Breaking the Rules: Gamification of Learning and Educational Materials

    IDEE: PROCEEDINGS OF THE 2ND INTERNATIONAL WORKSHOP ON INTERACTION DESIGN IN EDUCATIONAL ENVIRONMENTS

  2. Breaking the rules: Gamification of learning and educational materials

    Proceedings of IDEE 2013: 2nd International Workshop on Interaction Design in Educational Environments - In Conjunction with the 15th Int. Conference on Enterprise Information Systems, ICEIS 2013

  3. Which use give teachers at La Laguna University to ICTs?

    3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

2004

  1. A las puertas de Babylon: experiencia de educación intercultural apoyada en el uso de las TIC

    Red digital: Revista de Tecnologías de la Información y Comunicación Educativas, Núm. 5