Publicaciones (41) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. El taller de desarrollo infantil: un estudio sobre su contribución a la evolución de los y las menores participantes

    Cuestiones relativas a la inclusión de colectivos vulnerables (Dykinson), pp. 30-43

  2. Las escuelas promotoras de salud y formación del profesorado en Educación para la Salud

    Responsabilidad social para la inclusión (Dykinson), pp. 10-29

  3. Quality of Life in Deafblind People and Its Effect on the Processes of Educational Adaptation and Social Inclusion in Canary Islands, Spain

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 7

  4. Sordera, discapacidad visual y sordoceguera: delimitación categorial

    Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 17-38

  5. Sordoceguera y atención temprana

    Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 61-94

  6. Sordoceguera y educación

    Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 95-140

  7. Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar coord.

    Octaedro

  8. The Incidence of Abuse and School Harassment Among Foreign and Spanish Students in Extremadura

    Smart Innovation, Systems and Technologies

2021

  1. Autopercepción y heteropercepción de la población sexual y genéricamente diversa

    Estudios sobre innovación e investigación educativa (Dykinson), pp. 550-561

  2. Dealing with stress and intervention models in families with children with autism spectrum disorder

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 8, Núm. 1

  3. Educational programs for the promotion of health at school: A systematic review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20

2020

  1. Knowledge and perception of trainee teachers towards the LGBTQ+ community

    International Journal of Education and Practice, Vol. 8, Núm. 2, pp. 207-220

  2. Self and hetero-perception and discrimination in Attention Deficit Hyperactivity Disorder

    Heliyon, Vol. 6, Núm. 8

  3. TEACHERS’ BELIEFS ABOUT BULLYING, ANALYSIS TO REORIENT TEACHER TRAINING

    Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8, Núm. 5, pp. 294-306

  4. The canary platform for the reduction of school absenteeism

    International Journal of Education and Practice, Vol. 8, Núm. 2, pp. 257-267

  5. The effect of covid-19 in university tutoring models

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 20, pp. 1-14