Departamento
Dirección de Empresas e Historia Económica
Publicaciones (54) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
An extended theory of planned behaviour model to predict intention to use bioplastic
Journal of Social Marketing, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-28
-
An inventory model for multiple items assuming time-varying demands and limited storage
Optimization Letters, Vol. 16, Núm. 6, pp. 1935-1961
-
Are Image and Quality of Tourist Services Strategic Determinants of Satisfaction? Millennials’ Perspective in Emerging Destinations
Administrative Sciences, Vol. 12, Núm. 3
-
Are SMEs less efficient? A Bayesian approach to addressing heterogeneity across firms
Small Business Economics, Vol. 58, Núm. 4, pp. 1915-1929
-
Artisan Entrepreneurship
Emerald Group Publishing Limtied
-
Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity
Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170
-
Blockchain en la industria del turismo: una revisión bibliométrica en España
XXII Congreso de la Asociación de Española de Expertos Científicos en Turismo
-
Community Tourism Strategic Planning—Convergent Model Proposal as Applied to a Municipality in Mexico
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23
-
Comunicación no sexista: metodología de enseñanza aprendizaje colaborativo
Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 469-478
-
Consumer Loyalty
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 731-734
-
Cooperatives’ Internal and External Social Networks and Size
International Journal of Co-Operative Accounting and Management, Vol. 5, Núm. 1, pp. 8-26
-
Creating a Re-Tech Theme Park through the Neuromarketing and Cartoon Characters
preprints.org, pp. 20
-
Customer Behaviour
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 721-724
-
Dark tourism destinations: the relationships between tourists’ on-site experience, destination image and behavioural intention
Tourism Review, Vol. 77, Núm. 2, pp. 607-621
-
Decent Work
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4 (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 798-801
-
Digital Eco Tree Platform: A Proposal of an Effective Mobile Application in World Heritage Cities
Smart Innovation, Systems and Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 551-561
-
El desarrollo urbano sostenible y los mercados de abastos: el ejemplo de la Cooperativa de servicios Nuestra Señora de África (Tenerife)
Revista CIRIEC Costa Rica: Revista de Economía Social y Solidaria, Vol. 1, Núm. 1, pp. 93-114
-
El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo
Journal of the Academy, pp. 92-110
-
El poder local como dinamizador de la economía y negocios municipales: La Junta Económica Administrativa de Montevideo como actor transformador (1855-1868)
Los caminos de América
-
Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis
Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49