Do Causal and Concessive Connectives Guide Emotional Expectancies in Comprehension? A Double-Task Paradigm Using Emotional Icons

  1. Morera, Y. 1
  2. León, J.A. 2
  3. Escudero, I. 3
  4. de Vega, M. 1
  1. 1 Universidad de La Laguna
    info

    Universidad de La Laguna

    San Cristobal de La Laguna, España

    GRID grid.10041.34

  2. 2 Universidad Autónoma de Madrid
    info

    Universidad Autónoma de Madrid

    Madrid, España

    GRID grid.5515.4

  3. 3 Universidad Nacional de Educación a Distancia
    info

    Universidad Nacional de Educación a Distancia

    Madrid, España

    GRID grid.10702.34

Journal:
Discourse Processes

ISSN: 1532-6950

Year of publication: 2017

Volume: 54

Issue: 8

Pages: 583-598

Type: Article

Export: RIS
DOI: 10.1080/0163853X.2015.1137445 SCOPUS: 2-s2.0-84979680207 GOOGLE SCHOLAR
Data source: Scopus