Publicaciones (198) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Appraisal of Architectural Ambiances in a Future District

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 18

  2. Augmented and immersive virtual reality to train spatial skills in STEAM university students

    Innovations in Artificial Intelligence and Human-Computer Interaction in the Digital Era (Elsevier), pp. 7-30

  3. Designing a Large-Scale Immersive Visit in Architecture, Engineering, and Construction

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5

  4. Escenarios familiares ante los RED en infantil

    Infanci@ digit@l: los recursos educativos digitales en educación infantil (Graó), pp. 73-84

  5. Valoración y uso de los RED en la infancia: dos estudios de caso

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

2021

  1. Analysing touchscreen gestures: A study based on individuals with down syndrome centred on design for all

    Sensors (Switzerland), Vol. 21, Núm. 4, pp. 1-34

  2. Análisis de las políticas de enseñanza universitaria en España en tiempos de Covid-19: la presencialidad adaptada

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 21, Núm. 65

  3. Determining the Legibility of Fonts Displayed in Augmented Reality Apps for Senior Citizens

    ITMS 2021 - 2021 62nd International Scientific Conference on Information Technology and Management Science of Riga Technical University, Proceedings

  4. Introduction of the IVR in the initial phases of the ephemeral space design by students of the first year of architecture

    15th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI 2021

  5. Las representaciones y opiniones de los docentes sobre los materiales didácticos digitales

    IARTEM : Conferencia Regional para América Latina : libros de texto y medios de enseñanza em los distintos niveles del sistema educativo : presencias, ausencias, encuentros e desencuentros (2018 .Buenos Aires)

  6. Opiniones del profesorado de Canarias sobre el uso de los libros de textos y los materiales didácticos digitales

    Investigaciones sobre libros de texto y medios de enseñanza (Universidade Federal do Paraná/Núcleo de Pesquisas em Publicações Didáticas (Brasil), Universidad de Buenos Aires (Argentina), Universidad Nacional de Luján (Argentina)), pp. 621-633

  7. Perceived Sensations in Architectural Spaces through Immersive Virtual Reality

    Vitruvio: International Journal of Architectural Technology and Sustainability, Vol. 6, Núm. 2, pp. 70-81

  8. Spatial skills and perceptions of space: Representing 2D drawings as 3D drawings inside immersive virtual reality

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 4, pp. 1-23