Laboratorio de educación y nuevas tecnologías (EDULLAB)
EDULLAB
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (10)
2022
-
University research networks as spaces for collaboration and social capital: The case of REUNI+D
Education Policy Analysis Archives, Vol. 30
2020
-
Educational Robotics for All: Gender, Diversity, and Inclusion in STEAM
Proceedings of 2020 IEEE Learning With MOOCS, LWMOOCS 2020
-
El uso del Ambiente Virtual de Aprendizaje entre el profesorado de educación superior: un análisis de género
RED: revista de educación a distancia, Vol. 20, Núm. 62
2019
-
Las plataformas de formación virtual: algunas variables que determinan su utilización
Apertura: Revista de Innovación Educativa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 138-153
-
TEACHING STAFF'S USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS AND THEIR RELATIONSHIP WITH TECHNICAL ABILITIES AND ICT TEACHING ABILITIES
13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)
-
Technical and didactic knowledge of the Moodle LMS in Higher Education: Beyond functional use
NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 8, Núm. 1, pp. 25-33
2018
-
Motivos inhibidores del uso del Moodle en docentes de educación superior
Campus Virtuales, Vol. 7, Núm. 2, pp. 69-80
-
WHY IS MOODLE NOT USED AS A TEACHING TOOL? ANALYSIS OF THE USE OF MOODLE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTION IN CHILE
EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
2014
-
Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen
RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 13, Núm. 2, pp. 11-33
2007
-
El diario como instrumento transversal de investigación, evaluación y formación en los procesos educativos de innovación universitaria
Hezkuntzaren Ikerkuntzarako Ereduak XIII, Biltzar Nazionala: [Donostia, 27, 28, 29, ekaina, 2007]