Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (10)

2019

  1. Las plataformas de formación virtual: algunas variables que determinan su utilización

    Apertura: Revista de Innovación Educativa, Vol. 11, Núm. 2, pp. 138-153

  2. TEACHING STAFF'S USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS AND THEIR RELATIONSHIP WITH TECHNICAL ABILITIES AND ICT TEACHING ABILITIES

    13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)

  3. Technical and didactic knowledge of the Moodle LMS in Higher Education: Beyond functional use

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 8, Núm. 1, pp. 25-33

2018

  1. Motivos inhibidores del uso del Moodle en docentes de educación superior

    Campus Virtuales, Vol. 7, Núm. 2, pp. 69-80

  2. WHY IS MOODLE NOT USED AS A TEACHING TOOL? ANALYSIS OF THE USE OF MOODLE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTION IN CHILE

    EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

2014

  1. Las políticas educativas TIC en España después del Programa Escuela 2.0: las tendencias que emergen

    RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 13, Núm. 2, pp. 11-33

2007

  1. El diario como instrumento transversal de investigación, evaluación y formación en los procesos educativos de innovación universitaria

    Hezkuntzaren Ikerkuntzarako Ereduak XIII, Biltzar Nazionala: [Donostia, 27, 28, 29, ekaina, 2007]