María Josefa Rodrigo López-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (43)

2023

  1. Context, process, and participant response in the implementation of family support programmes in Spain

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 25-33

  2. Evaluation of programmes under the positive parenting initiative in Spain: introduction to the special issue

    Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-13

  3. Modalidades de aplicación de los programas basados en evidencias desde la parentalidad positiva

    Programas de familias para la comunidad: Buenas prácticas en implementación de intervenciones basadas en la evidencia (Octaedro), pp. 77

2022

  1. Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment

    Electronic Journal of Research in Education Psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200

  2. Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 20, Núm. 56, pp. 177-200

  3. Programas de apoyo familiar basados en evidencias desde el enfoque de la Parentalidad Positiva en España

    Avances y desafíos en la educación familiar: Programas basados en la evidencia científica (Tirant lo Blanch), pp. 73-86

2018

  1. Adolescent lifestyle profiles and personal and community competences

    European Journal of Developmental Psychology, Vol. 15, Núm. 5, pp. 531-547

  2. Effectiveness of a Universal Web-based Parenting Program to Promote Positive Parenting: Patterns and Predictors on Program Satisfaction

    Journal of Child and Family Studies, Vol. 27, Núm. 10, pp. 3345-3357

  3. Evaluación de la calidad ética y del contenido de los recursos online para padres

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 54, pp. 19-28

  4. What implementation components predict positive outcomes in a parenting program?

    Research on Social Work Practice, Vol. 28, Núm. 2, pp. 173-187