date_range Duración del 01 de enero de 2018 al 30 de septiembre de 2021 (45 meses)

Se ha otorgado en régimen de Concurrencia competitiva.

Convocatoria: 2017/4 MEC.RETOS.17

Investigadores/as

Publicaciones relacionadas con el proyecto (13)

Mostrar por anualidad

Artículo

  1. Enseñanza de esquemas narrativos en alumnado de Educación Infantil: trastorno del desarrollo del lenguaje y desarrollo típico 2024

    ESE: Estudios sobre educación.

  2. Intervención en Lectura Temprana en Alumnado con Trastorno del Desarrollo del Lenguaje 2023

    Revista signos: estudios de lingüística

  3. Intervention in the cohesion of narrative discourse in pupils with developmental language disorder 2022

    Psicología educativa

  4. Trastorno Específico del Lenguaje y Trastorno del Espectro Autista: similitudes y diferencias en el discurso narrativo 2022

    Revista de Investigación en Logopedia

  5. Overlapping in memory profiles in Spanish children with autism spectrum disorders, developmental language disorders, and attention deficit hyperactivity disorder 2022

    Applied Neuropsychology: Child

  6. Intervention in the coherence of narrative discourse in students with Developmental Language Disorder and with Typical Development 2022

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje

  7. Intervention for oral language comprehension skills in preschoolers with developmental language disorder 2021

    International Journal of Language & Communication Disorders

  8. Early intervention in the lexical organization of pupils with developmental language disorders 2020

    Revista de psicodidáctica

  9. Intervención temprana en conciencia morfológica en alumnado con Trastornos en el Desarrollo del Lenguaje 2020

    Revista de educación

  10. Intervention in Syntactic Skills in Pupils with Developmental Language Disorder 2020

    Psicothema

  11. A comparative study of language phenotypes in Autism Spectrum Disorder and Specifi c Language Impairment 2019

    Psicothema

  12. Effectiveness of a working memory intervention program in children with language disorders 2019

    Applied Neuropsychology: Child

Aportación congreso

  1. Intervención en vocabulario expresivo en alumnado con Trastorno del Desarrollo del Lenguaje 2022

    Congreso Internacional de AELFA-IF (32º. 2021)