Publicaciones (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. Adolescent lifestyle profiles and personal and community competences

    European Journal of Developmental Psychology, Vol. 15, Núm. 5, pp. 531-547

  2. CO-276. Number comparison task as a predictor of mathematics learning disabilities in first grade Spanish students

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  3. CO-360. Components of a reading curriculum-based measures for second grade Spanish students

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  4. CO-65. Critical reading abilities in kindergarten and their relationship with future reading performance

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  5. CO-66. Which tasks allow us to measure number sense in second grade?

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  6. Cepstral analysis of normal and pathological voice in Spanish adults. Smoothed cepstral peak prominence in sustained vowels versus connected speech

    Acta Otorrinolaringologica Espanola, Vol. 69, Núm. 3, pp. 134-140

  7. Differences in growth reading patterns for at-risk spanish-monolingual children as a function of a tier 2 intervention

    The Spanish Journal of Psychology, Núm. 21, pp. 1-16

  8. E-parenting: Revisión de la literatura

    EDUcación con TECnología: un compromiso social. Aproximaciones desde la investigación y la innovación

  9. Early Grade Writing Assessment: a report on development of an instrument

    United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO)

  10. EducaEMOción: la escuela del corazón

    Santillana

  11. Effectiveness of a Universal Web-based Parenting Program to Promote Positive Parenting: Patterns and Predictors on Program Satisfaction

    Journal of Child and Family Studies, Vol. 27, Núm. 10, pp. 3345-3357

  12. El uso de la tecnología de la información y la comunicación entre adolescentes

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 13-22

  13. Evaluación de la calidad ética y del contenido de los recursos online para padres

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 54, pp. 19-28

  14. Exploring the causal role of the motor system in the comprehension of action language: A tDCS study.

    XII Congress of the Sociedad Española de Psicología Experimental (SEPEX), XI Congress of the Sociedad Española de Psicofisiologia y Neurociencia Afectiva (SEPNECA) XXIV Congress of the Sezione Sperimentale-Associazione Italiana di Psicologia (AIP Expermental)

  15. Gifted child in the family: early detection of giftedness Alta capacidad en la familia: detección temprana de la superdotación

    Talicrea: Revista Talento, Inteligencia y Creatividad, Vol. 4, Núm. 8, pp. 40-48

  16. Is reading instruction evidence-based? Analyzing teaching practices using T-Patterns

    Frontiers in Psychology, Vol. 9, Núm. FEB

  17. La formación online como alternativa: El programa trazo

    EDUcación con TECnología: un compromiso social. Aproximaciones desde la investigación y la innovación

  18. La investigación en desprotección infantil

    Cuadernos de trabajo social, Vol. 31, Núm. 1, pp. 189-198

  19. La relación centro escolar-familia como factor protector de conductas transgresoras en la adolescencia

    Aula abierta, Vol. 47, Núm. 2, pp. 149-158

  20. Movilizar el cambio en menores con medidas judiciales: de la atribución al vínculo

    Anuario de psicología jurídica, Núm. 28, pp. 8-14