Publicacións (172) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2023

  1. El afrontamiento resiliente como herramienta para el crecimiento postraumático ante situaciones de bullying

    Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.

2022

  1. Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development coord.

    IGI Global

  2. Motivational mediation between coping and post-traumatic growth in previously bullied college students

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  3. Prólogo

    Sordoceguera: evaluación e intervención en el ámbito socioeducativo y familiar (Octaedro), pp. 15-16

  4. The Coordinator of Information and Communication Technologies: Its Implication for Open Innovation

    Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 1

  5. The teaching of the cello in Spain: An analysis of the planning frameworks used for teaching in conservatories

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 9, Núm. 1

2021

  1. Actitudes ante la muerte en adolescentes: propiedades psicométricas de tres escalas.

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 83-96

  2. Evaluation of emotional and psycholinguistic problems in deaf and hard-of-hearing students in the Canary Islands

    Heliyon, Vol. 7, Núm. 3

  3. Inclusión e innovación educativa: música y cultura como herramientas docentes dir.

    Tirant Humanidades

  4. Initial training of primary school teachers: Development of competencies for inclusion and attention to diversity

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 8

  5. Prólogo

    La campaña del Rif y Canarias: centenario de la Batería de Montaña de Tenerife en África (1921-1922) (Cultania Libros), pp. 22-33

  6. Teachers’ and hearing and speech specialists’ attitudes towards and knowledge of sustainable inclusive education for students using hearing devices

    International Journal of Inclusive Education

  7. Valoración del alumnado sobre las competencias generales del Grado en Maestro en Educación Primaria

    Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 1064-1075